Telenor kundeservice – HTC Hero Købt hos Telenor

Telenor – HTC Hero –> Øv

Jeg købte en HTC hero hos Telenor i august 2009. Det var min første smartphone og jeg var virkelig glad. 🙂

Det var skønt at man kunne tjekke mails og den kommunikerer perfekt med Google´s produkter.

Jeg havde aldrig rigtig brugt mail så meget, men efter jeg havde startet firma i maj 2009, var det meget vigtigt at min mobil kunne bruges til at læse og sende mails.

Jeg fandt dog ud af til min store overraskelse at det var telefon delen den haltet med. Jeg oplevet mange gange at jeg var i gang med en samtale med en kunde, og så stoppet samtalen brat og jeg blev nød til at ringe op igen.

Det var ufattelig irriterende og nogle gange kunne jeg ikke en gang ringe op til kunden igen, den kunne simpelthen ikke få forbindelse.

Jeg gik i min frustration hen til Telenor butikken og hørte hvad jeg skulle stille op med det problem jeg havde. Jeg fik af vide at de kunne sende den til reparation, det er så vidt også OK, men jeg kunne ikke få lov til at låne en “låne telefon” det kunne køre mail imens.

Det endte med at jeg gik igen, med min mobil og endnu større frustration. Jeg kunne ikke låne en mobil med mail og jeg måtte nu bruge min HTC mobil som kun nogle gange kunne ringe.

Jeg fik af vide at jeg bare kunne købe en ny hvis det var så vigtig for mig, jeg fik et visitkort af ham der stod i butikken, så kunne jeg bare sende en klage så ville han sende den videre.

Her er min klage

Hej Kenneth,

Tak for hjælpen tidligere i dag. Herunder er min klage, som du efter aftale kan sende videre til rette vedkommende:

Jeg købte for omkring et år siden en HTC Hero. Der har desværre løbende været problemer med den: Den går ofte ud midt i en samtale (også med fuldt batteri m.m.), og til tider kan jeg ikke ringe op fra den.

Jeg har løbende forsøgt at sende den til reparation, men jeg har indtil for kort tid siden ikke kunnet få en erstatningstelefon, der kan tilgå min mail-konto. Da jeg er helt afhængig af at kunne modtage og sende mails i det daglige, har jeg været nødsaget til at beholde den fejlbehæftede telefon. For en omkring en måned siden havde jeg mulighed for at få en erstatningstelefon med mail, men da min egen telefon kom retur fra reparation, var problemet stadig ikke løst.

Jeg ser derfor frem til at modtage en helt ny telefon, subsidiært en erstatningstelefon med mail-adgang, så en sidste reparation kan forsøges udført.

Lasse”

I dag 4. Juli 2011

Jeg har haft min HTC Hero mobil telefon til reparation 5 gange nu, sidst jeg aflevetet den var den 3. juni. Jeg har stadigvæk ikke fået nogle afklaring på mit problem. Jeg har bedt om at få mine penge tilbage da jeg ikke ser nogen idé i at blive ved med at sende den til reparation.  Jeg kan ikke forstå at de ville bruge så meget tid og resurser på en mobiltelefon der ikke virker, hvorfor ikke “bare” give mig en ny, det havde da været meget billigere. Jeg har ikke en idé om hvad der kommer til at ske nu, men jeg afventer stadigvæk et opkald fra Telenor.

Jeg ved ikke hvor lang tid jeg har undværet min HTC telefon, men nu er der gået ca 30 dage siden jeg afleveret den sidst og det skal nok passe at jeg minimum har undværet den 20% af den tid jeg har haft den.

Jeg glæder mig til at få en afslutning på denne her Telenor og HTC sag.

 

Tjek hvem der billigst.

Hvis du mangler iPhone tilbehør kan du købe det billigt her.

Mobilabonnomenter

Mobilt bredbånd